Geszler Dorottya

Pilates

Tartott óra bemutatása: Lassú, tudatos, ízületkímélő mozgásforma. Fontos a légzés összehangolása a mozgással, és a fokozatosság elvének betartása. A mozdulatokat tudatosan, az erőközpontból hajtjuk végre, és különböző erősségi szinteken tudjuk csinálni.
Kinek javasolt? Mindenki végezheti, férfiaknak is hasznos. Kismamák és állandó problémával vagy sérüléssel rendelkezők kérjék ki orvosuk, vagy edzőjük véleményét!
Eszközigény: matrac
18:20 - 18:35
Mottó: Próbálj ki sokféle sportot, és találd meg a számodra ideális mozgásformát, így könnyedén a mindennapjaid része lesz! Ismerd a határaidat, és egy kicsit mindig lépj túl rajtuk!
Számomra a Pilates az ideális mozgásforma, és meggyőződésem, hogy mindenkinek szüksége lenne rá. Gyerekkoromban a klasszikus balett volt a mindenem, most a Pilates. Edzőként kétszer nyertem el a Presenter of the year díjat Body and Mind kategóriában.

Üzenet a nézőknek

A Pilatesben megszerzett tudatosságot érdemes átültetni a hétköznapokba is. Így akár elkerülhetünk sérüléseket, húzódásokat is, és boldogabban élhetjük a hétköznapokat.