Órarend

06 febr.
Bánkuti Gabriella Bánkuti Gabriella,

Köszöntő, bemelegítés, nyújtás

9:00 - 9:15

További előadó

Péntek Enikő
Borlai Gerzson Borlai Gerzson

Borlai Tréning

Célorientált, saját testsúlyos csoportos köredzés

Tartott óra bemutatása: Az életem meghatározó sportjaként a szörfözés olyan alapvető és egyszerűen használható dolgokat tanít, amit a napi rutinodba beépítve minden pillanatban energizált és motivált lehetsz. Az optimális mozgás mellet a helyes táplálkozás, valamint a meditáció és a regeneráció (alvás) fontos szerepet játszik a programban.

Az egész rendszer a természet szeretetéhez és a szabad mozgásformához köthető. Bárhol, bármikor könnyedén kivitelezhető.
Mindezt egy olyan leegyszerűsített formában, ahol csökkenteni tudod a sérülések kialakulásának esélyét.
Kiemelt fontossággal bír a rendszeresség és a rutin, szokások kialakítása is.
Kinek javasolt? A mindennapi mozgás és az egészséges táplálkozás örömforrásként szolgál.
Megtanítja az egészséges életmóddal kapcsolatos alappilléreket, mint mozgás, táplálkozás, egyszerű rutin kialakítás.
Tudatossá és éberré tesz. Ez az életstílus több, mint egy edzéssorozat, tanító szerepet tölt be az életedben. A saját tested megismerése és helyes használata véleményem szerint kulcsfontosságú a fejlődés érdekében. Kényelmes mozgásforma, legyen szó nyújtásról, mobilizálásról vagy akár a helyes táplálkozásról.
Eszközigény: nincs
9:20 - 9:35 Kezdő - Középhaladó
Péntek Enikő Péntek Enikő

ZONA Mini band

Tartott óra bemutatása: Egy pörgős, izgalmas, hatékony miniband edzésre hívlak. 15 perc, 15 feladat. Popsi és kar fókusz. Kardió és erősítés váltogatva.
Kinek javasolt? Középhaladóknak, haladóknak ajánlom elsősorban, de kis ellenállású miniband használatával és egy kis finomítással kezdők is belekóstolhatnak.
Eszközigény: Az erőnlétednek megfelelő ellenállású miniband és matrac szükséges.

9:40 - 9:55 Középhaladó - haladó
Varga István - Nyers Séf Varga István - Nyers Séf

Előadás: Aszaltszilvás céklakrém leves

10:00 - 10:15
Borsos Péter Borsos Péter

Cardio Kick-Box

Tartott óra bemutatása: Könnyen követhető küzdősportos elemeket tartalmazó erő-állóképességi óra, melyet zenére kivitelezünk.
Kinek javasolt? Mindenkinek, aki szereti az intenzív változatos edzéseket.
Eszközigény: nincs

10:20 - 10:35 Kezdő - Középhaladó
Lengyel Claudia Lengyel Claudia

ZONA backpack

Tartott óra bemutatása: Péntek Enikő saját edzésmódszere, amely intervall és funkcionális erősítő elemek meghatározott kombinációján alapul
Kinek javasolt? Kezdőknek és haladóknak egyaránt
Eszközigény: Könyvekkel telepakolt hátizsák + polifoam

10:40 - 10:55 Középhaladó
Bene Máté Bene Máté

Előadás: Sportolj tudatosan!

Tartott óra bemutatása: 15 perc töményen izgalmas információ, amit minden hobbi sportolónak tudnia kellene, aki 90 évesen is lefutna egy laza szigetkört.
Kinek javasolt? hobbisportolók
Eszközigény: 15 perc fókuszált figyelem :)

11:00 - 11:15
Kovács Erika Kovács Erika

Fitbody farizom edzés

Tartott óra bemutatása: Most csak a farizmokra fogunk koncentrálni, és jól megdolgoztatjuk a popsinkat. Szeretnél kerekebb, feszesebb feneket? Akkor gyere és csináld végig az órámat☺
Kinek javasolt? Mindenkinek. Időseknek és fiataloknak egyaránt ajánlom a talajon végzett fenék gyakorlatokat.
Eszközigény: törölköző

11:20 - 11:35 Kezdő - Középhaladó
Bánkuti Gabriella Bánkuti Gabriella

Spartanfitt® Power band full body

Tartott óra bemutatása: A következő 15 percben bemutatom nektek, hogy a power band szalagokkal milyen változatosan lehet az egész testet megmozgatni. Ez a roppant praktikus eszköz, olcsón beszerezhető, kis helyet foglal, így bárhova magaddal viheted, otthoni edzésekben is kiváló lehetőség. Az edzésprogramomban a power- kardió típusú, magas intenzitású elemekkel kombinálom ennek az eszköznek a használatát.
Kinek javasolt? középhaladó, haladó szinten bárkinek, próbáld ki. Kontraindikáció nincs.
Tipp: a miniband-es edzésekkel fantasztikusan kombinálható.
Eszközigény: power band, fal

11:40 - 11:55 Középhaladó - Haladó
Csizmazia Zita Csizmazia Zita

Előadás: Fascia progresszív terápia

Tartott óra bemutatása: Fascia manipuláció
Kinek javasolt? Sérülések, fájdalmak esetén
Eszközigény: fascia kés, bot, trigger labda

12:00 - 12:15
Tatarek Rezső Tatarek Rezső

Ironbox

Tartott óra bemutatása: Az Ironbox, egy intenzív edzés, ami box elemeket ötvöz saját testsúlyos gyakorlatokkal.
Kinek javasolt? Folyamatosan adok alternatívákat a különböző gyakorlatokra
Eszközigény: Nincs

12:20 - 12:35 Középhaladó - Haladó
Varró Gyula Varró Gyula

Step Performance Élményedzés

Tartott óra bemutatása: Látványos elemekkel gazdagon ellátott táncos, mégis dinamikus, szimmetrikus koreográfia, amit a Performance világával és fantasztikus hangulatú zenék alkalmazásával könnyedén, mégis magabiztosan sajátíthatsz el.
Kinek javasolt? Mindenkinek aki szereti a könnyű és szórakoztató táncos órákat.
Eszközigény: Step pad, de végezhető talajon is

12:40 - 12:55 Középhaladó
Kádár Papp Nóri Kádár Papp Nóri

Előadás: Szülés utáni regeneráció

13:00 - 13:15
Nagy Richárd Nagy Richárd

Spartan Girja Training

Tartott óra bemutatása: A Spartan Girja Training technikai elemeit fogjuk összefűzni a legalapvetőbb emberi mozgás mintákkal karöltve 15 percben.
Kinek javasolt? Bárkinek,aki szimpatizál a golyós edzéssel, illetve szeretne belekóstolni mennyi lehetőség rejlik ebben a remek edzéseszközben . Kontraindikált a várandósság,akut vagy krónikus mozgásszervi (ízületi fájdalmak,betegség,akut gyulladásos) panaszok esetén.
Eszközigény: Girja,kettlebell,kézi súlyzó (amennyiben nincs kettlebelled), saját tested :)

13:20 - 13:35 Középhaladó - Haladó
Katus Attila Katus Attila

Best Body Alakformáló Aerobik

Tartott óra bemutatása: A Best Body Katus Attila több évtizedes tapasztalata alapján összeállított mozgásprogram.
Rendkívül hatékony és intenzív, elsősorban erősítő hatású alakformáló torna.
A gyakorlatok döntően a különböző guggolások változatos és kreatív módon történő összefűzésével épülnek fel, melyek megfelelő technikával kivitelezve rendkívül hatékonyan formálják izmainkat, sőt a testtartásunkat is javítják, emellett szív-, keringési- és légzési rendszerünkre is kiválóan hatnak.
Általuk sok kalóriát égetünk el, így zsírszázalékunk csökkentésében is jelentős szerepet játszanak.
Az óra részei közé tartozik még a talajon végzett erősítő gyakorlatok, illetve természetesen a bemelegítés és az óra végi nyújtás, levezetés, valamint a humor, jó hangulat, a dinamikus, dallamos zene és a garantált izomláz.
Kinek javasolt? Mindenkinek
Eszközigény: nincs

13:40 - 13:55 Középhaladó
Varga István - Nyers Séf Varga István - Nyers Séf

Előadás: Töltött káposzta

14:00 - 14:15
Steinhausz Andrea Steinhausz Andrea

ZONA Spine (gerincbarát, core fókuszos edzés))

Tartott óra bemutatása: saját testúlyos, gerincbarát és gerinckímélő gyakorlatokra épülő, teljes testet megdolgoztató edzés, fókuszban a core izmok erősítése
Kinek javasolt? Bárkinek
Eszközigény: polifoam, kis törölköző, víz

14:20 - 14:35 Középhaladó
Czanik Balázs Czanik Balázs

CAPOEIRA AEROBIK

Tartott óra bemutatása: A Capoeira aerobik Magyarországon egy általam kifejlesztett brazil küzdősportból a Capoeirából átvett táncos elemekkel bővített speciális aerobik stílus.
Kinek javasolt? Korra és nemre való tekintet nélkül mindenkinek
Eszközigény: nincs

14:40 - 14:55 Középhaladó - Haladó
Bánkuti Gabriella Bánkuti Gabriella

Előadás: Táplálkozz tudatosan!

15:00 - 15:15
Szalka Andi Szalka Andi

Kondi-Mix

Tartott óra bemutatása: A saját testsúlyos és ellenállással végzett edzésekben kombinációjában hiszek. Olyan gyakorlatokban, gyakorlat párokban, melyek a teljes testet átozgatják, melyek dinamikájukkal állóképességünkre, az ellenállást adó eszközök használatával erőnk fejlesztésére is alkalmasak. Egyszerű, letisztult, mégis inspiratív módon összetett edzéssel készülök, melyben mind a kihívás, mind a "megcsináltam" öröme helyet kap majd! 
Kinek javasolt? minden mozogni vágyónak, aki szereti a picit dinamikusabb óratípusokat. Súlyzó nélkül, a gyakorlatokat kevesebb ismétlésszámmal elvégezve BÁRKI belekóstolhat ebbe az edzésbe
Eszközigény: kézisúlyzó (amennyiben ez nincs otthon, egy-egy ásványvizes palack)

15:20 - 15:35 Középhaladó
Box Team Box Team

Box Aerobik

Tartott óra bemutatása: Vidám, pörgős, kemény edzéseket tartunk, gyertek és próbáljátok ki!
Kinek javasolt? Nemtől, kortól függetlenül minden kedves nézőnek ajánljuk a edzésünk.
Eszközigény: Nincs

15:40 - 15:55 Kezdő - Középhaladó
Molnár Péter Molnár Péter

Előadás: Táplálékkiegészítők

Tartott óra bemutatása: Sokan félnek a táplálék kiegészítők használatától, pedig a kitűzött cél elérése érdekében, kiemelkedően fontos a jól felépített étrend és edzésterv mellé a használatuk!
Kinek javasolt? Aki eléggé elszánt, hogy kezébe vegye sorsát és makacsul ragaszkodik álmaihoz, egészségéhez, tiszta életfilozófiájához.
Eszközigény: Nincs

16:00 - 16:15
Vidám Marcsi Vidám Marcsi

Xtreme Hip-Hop Step

Tartott óra bemutatása: Az Xtreme Hip-Hop Amerikából származik, Phil Weeden a megalkotója! Hagyományos step aerobik megreformált változata, hip-hop zenékre történő táncos mozgásforma! Kezdő lépésektől a haladóbbig van lehetőség megtanulni a résztvevőknek. Vannak egységesen koreografált (minden országban ezt tolják) és inspirált módon összerakott lépések egy zenére
Kinek javasolt? Nemtől, kortól függetlenül lehet csatlakozni
Eszközigény: step pad, abból is a legalacsonyabb szint

16:20 - 16:35 Kezdő - Középhaladó
Jánszki Kata Jánszki Kata

Spartan Body Weight

Tartott óra bemutatása: Saját testsúlyos gyakorlatok Spartan módszerrel
Kinek javasolt? Kortól, nemtől függetlenül bárkinek
Eszközigény: törölköző

16:40 - 16:55 Középhaladó - Haladó
Béres Judit Béres Judit

Előadás: Táplálkozás 40 felett

Tartott óra bemutatása: 1.Konkrét javaslatokat osztok meg veletek, hogy elkerüld az anyagcsere lassulást.
2. Milyen élelmiszereket érdemes fogyasztani és melyeket kell kerülni, hogy fiatalságod sokáig megőrizd.
Az evés természetes, a hízás döntés kérdése! Tehát nem mindegy mit eszel, mikor és mennyit.

17:00 - 17:15
Béres Alexandra Béres Alexandra

Súlykontroll

Tartott óra bemutatása: Ez a bemutató óra ízelítőt ad a Súlykontroll edzésformából. Gimnasztikus gyakorlatvezetés mellett az egész testet átmozgatja, külön figyelmet szánva a problémás területek mellett a mély izmok átmozgatására. Az edzés fejleszti a test tudatot és egy kellemes mozgásélményt nyújt!
Kinek javasolt? Bárki megpróbálhatja!
Eszközigény: jóga szőnyeg, törcsi

17:20 - 17:35 Középhaladó
Lengyel Vivien Lengyel Vivien

Váll-popsi-has edzés

Tartott óra bemutatása: Váll, hát, tricepsz, fenék, comb, has
Kinek javasolt? Leginkább hölgyek számára
Eszközigény: Miniband szalag, powerband szalag

17:40 - 17:55 Kezdő - Középhaladó
Varga István - Nyers Séf Varga István - Nyers Séf

Előadás: Almás mákpite torta

18:00 - 18:15
Geszler Dorottya Geszler Dorottya

Pilates

Tartott óra bemutatása: Lassú, tudatos, ízületkímélő mozgásforma. Fontos a légzés összehangolása a mozgással, és a fokozatosság elvének betartása. A mozdulatokat tudatosan, az erőközpontból hajtjuk végre, és különböző erősségi szinteken tudjuk csinálni.
Kinek javasolt? Mindenki végezheti, férfiaknak is hasznos. Kismamák és állandó problémával vagy sérüléssel rendelkezők kérjék ki orvosuk, vagy edzőjük véleményét!
Eszközigény: matrac

18:20 - 18:35 Kezdő - Középhaladó
Kádár Papp Nóri Kádár Papp Nóri

Mamacore

18:40 - 18:55 Kezdő - Középhaladó
Bánkuti Gabriella Bánkuti Gabriella,

Nyújtás, zárás

19:00 - 19:15

További előadó

Péntek Enikő